ခံစားခ်က္ မ်ားကို ပိုမို ကြဲျပားစြာ ေဖာ္ျပႏုိင္မည့္ Reactions ဟုေခၚေသာ ႐ုပ္ပံုငယ္မ်ား ထည့္သြင္းရန္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ ကုမၸဏီ လုပ္ေဆာင္ ေနသည္။
စပိန္၊ အိုင္ယာလန္ႏွင့္ အျခားေနရာ အနည္းငယ္တြင္ စမ္းသပ္ေနေသာ Reactions အစီအစဥ္ကို မၾကာမီွ ေနရာတိုင္း၌ အသံုးျပဳႏိုင္ ေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။
စိတ္ဆိုးေဒါသ ထြက္ေစေသာ အေၾကာင္းအရာ တစ္ခုကို ေဝမွ် လိုက္ခ်ိန္တြင္ Like ႏွိပ္ရန္ ေနရာသာ ပါရွိေသာေၾကာင့္ လူအမ်ား ယင္းအေၾကာင္း အရာကို တံု႔ျပန္ရန္ နည္းလမ္း မရွိ ျဖစ္ေနေၾကာင္း ၎က ေျပာသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ သံုးစြဲသူမ်ား အေနျဖင့္ ၎တို႔၏ ခံစားခ်က္ မ်ားကို ပိုမိုေဖာ္ျပႏိုင္မည့္ Love, ha ha, wow, sad ႏွင့္ angry စေသာ ခ်စ္ခင္ ရယ္ေမာ၊ အံ့ၾသ၊ ဝမ္းနည္းျခင္း ခံစားခ်က္မ်ား ေဖာ္ျပႏုိင္မည့္ ႐ုပ္ပံု သစ္မ်ား ထည့္သြင္း ေပးမည္ ျဖစ္သည္။
yay ဟု ေဖာ္ျပႏုိင္ေသာ ႐ုပ္ပံု တစ္ခုကို ယခင္က ထည့္သြင္း ခဲ့ေသာ္လည္း ပထမဆံုး အသံုးျပဳသူမ်ား သေဘာ မက်သျဖင့္ ျပန္ ဖယ္ရွား ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ေစ်းကြက္ ရွာေဖြေရး ေအဂ်င္စီလီဒါမွ မဟာဗ်ဴဟာ ေရးဆြဲေရး အရာရွိခ်ဳပ္ ဆုိင္မြန္ ကားလ္ဗက္က ယင္းစနစ္သည္ လူသားမ်ား၏ ခံစားခ်က္မ်ားကို အတိအက် ေဖာ္ျပႏုိင္ပါက အလြန္ စိတ္ဝင္စား စရာ ေကာင္းလိမ့္မည္ဟု ေျပာသည္။
ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္က ယခုကဲ့သို႔ အေျပာင္း အလဲတစ္ခု ျပဳလုပ္ လိုက္ခ်ိန္တြင္ အလြန္ စိတ္လႈပ္ရွား စရာေကာင္းေသာ အေျပာင္းအလဲ တစ္ခုျဖစ္ေလ့ ရွိေၾကာင္း လူမႈကြန္ရက္ ေစ်းကြက္ ရွာေဖြေရး ကြၽမ္းက်င္သူ ခရစၥတယ္ အုိင္ယာလန္က ေျပာၾကားသည္။
ယင္းအစီအစဥ္ေၾကာင့္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ေပၚတြင္ ေဝမွ် လိုက္ေသာ အေၾကာင္းအရာ အတြက္ ျမင္ေတြ႔ ရသူမ်ား ၎တို႔ ခံစားခ်က္မ်ားကို အေသးစိတ္ ေဖာ္ျပႏိုင္ေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။
HINTHADA CITY
Ads
Sunday, February 7, 2016
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment